BEJSEN – megazin
Głównym celem magazynu jest zwrócenie uwagi na konotacje pomiędzy sztuką i modą, w szerszym znaczeniu niż ta wpisana w logikę kapitalizmu. W BEJSEN młodzi projektanci oraz artyści stają w opozycji do konglomeratu modowego, który jest częścią naszego konsumpcyjnego życia. Szukają alternatywnych sposobów kreowania a ich twórczość stanowi szczególną formę reakcji na aktualne problemy społeczne, ekonomiczne, kulturalne czy ekologiczne. Moda okazuje się medium, przy pomocy którego można stworzyć trafny komentarz dla otaczającego nas świata oraz zająć wobec niego określone stanowisko.
W magazynie pojawią się również ilustracje, komiksy oraz zdjęcia. Dodatkowo w BEJSEN zostały włączone doświadczenia pracy w świecie całkowicie zawładniętym zyskiem i sprzedażą, gdzie istnieje tylko target sprzedażowy.
BEJSEN jest projektem totalnym, jest pomostem między elitarnym światem sztuki, galerii, rynku, a wszechobecną wokół nas kulturą obrazkową, internetem, reklamą. Magazyn powstawał prawie rok, a treści i forma wizualna zmieniała się pod wpływem czasu i doświadczeń.
CZŁOWIEK-KREWETKA – filmy
Nasycenie wizualnością każdego aspektu naszego życia, nadmiar wszelkich możliwości i sposobów urzeczywistniania potrzeb i pragnień sprawia, że powoli zatracamy nie tylko swoją tożsamość, ale i człowieczeństwo. Jest tyle możliwości, tyle dróg, tyle wymogów i oczekiwań tak wielu różnych wirtualnych publiczności, istniejących tylko jako fantazmat. Zbyt łatwo można zatracić siebie. Człowiek, podobnie jak nasza rzeczywistość, zostaje pozbawiony przypadkowości, wszelkich wad w cechach osobowościowych i fizjologicznych. W momencie tego kryzysu rodzi się Człowiek-Krewetka (Shrimp Woman), który narodzony z wizualnego chaosu próbuje przedostać się do świata jako jego nowa gwiazda, a raczej nowy celebryta. Swoje życie wkłada na siebie jak cyfrowy kombinezon.