Wyświetl w zestawieniu
Autor/ka – Anna Morawiak
Data obrony – 2018-06-11
Uczelnia – Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Promotor/ka – dr Wojciech Janicki

Celem projektu było stworzenie serii produktów oraz identyfikacji marki, której głównym założeniem jest ograniczenie ilości wytwarzanych przez nas odpadów. Kluczowy element marki stanowi biodegradowalna szczoteczka z wymienną końcówką. Inspirację przy jej tworzeniu stanowiło zjawisko autotomii charakterystyczne dla jaszczurek, w tym Iguany, polegające na odrzuceniu a następnie regeneracji końcówki ogona. Zjawisko ma swoje wizualne odzwierciedlenie w podziale kolorystycznym opakowań oraz etykiet jak i logotypie. Kolorystyka i ilustracje nawiązują do głównego obszaru występowania jaszczurek: tropikalnych lasów Brazylii oraz Meksyku.

absolwentka kierunku Projektowanie Graficzne na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Jej główne zainteresowania to grafika edytorska oraz ilustracja. Inspiracje czerpię z barwnych projektów kolektywu Memphis Group, polskiego wzornictwa oraz podróży.
Zdjęcie dyplomu Zdjęcie dyplomu Zdjęcie dyplomu Zdjęcie dyplomu