„Polskie korzenie” to nazwa stworzonej przez autorkę dyplomu marki. Ideą jej powstania był mentalny powrót do beztroskich czasów, radosnych i mile spędzonych w gronie rodzinnym chwil. Fotografia ukazująca mamę autorki w kuchni, ożywiła w pamięci smak domowych obiadów oraz przypomniała o czasach, kiedy z własnych upraw robiono weki na zimę – kiedyś niezbyt doceniane, obecnie na wagę złota.
Nazwa marki ma dwuznaczny wydźwięk. „Polskie korzenie” to połączenie słów świadczące o przynależności osoby, rzeczy itp. do Polski. W odniesieniu do firmy oferowane przez nią produkty związane są z ojczyzną, jej tradycjami, kulturą, kuchnią. Drugie znaczenie należy odczytywać dosłownie: „Polskie korzenie” to także wszelkie warzywa rosnące w Polsce. Z tego powodu wzory oraz całość opracowania graficznego marki opiera się na wizerunkach grafik warzyw korzeniowych, zup oraz przetworów.