Wyświetl w zestawieniu
Autor/ka – Anna Kowalczyk
Data obrony – 2018-06-26
Uczelnia – Akademia Sztuk Pięknych we Wrocławiu
Promotor/ka – dr Marta Płonka

Polskie korzenie to nazwa stworzonej przez autorkę dyplomu marki. Ideą jej powstania był mentalny powrót do beztroskich czasów, radosnych i mile spędzonych w gronie rodzinnym chwil. Fotografia ukazująca mamę autorki w kuchni, ożywiła w pamięci smak domowych obiadów oraz przypomniała o czasach, kiedy z własnych upraw robiono weki na zimę – kiedyś niezbyt doceniane, obecnie na wagę złota.

Nazwa marki ma dwuznaczny wydźwięk. Polskie korzenie” to połączenie słów świadczące o przynależności osoby, rzeczy itp. do Polski. W odniesieniu do firmy oferowane przez nią produkty związane są z ojczyzną, jej tradycjami, kulturą, kuchnią. Drugie znaczenie należy odczytywać dosłownie: Polskie korzenie” to także wszelkie warzywa rosnące w Polsce. Z tego powodu wzory oraz całość opracowania graficznego marki opiera się na wizerunkach grafik warzyw korzeniowych, zup oraz przetworów.

jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Pasjonuje się fotografią oraz projektowaniem graficznym, w szczególności tworzeniem patternów. Do swoich prac lubi wprowadzać element humoru. Nie lubi narzekać i skupia się na pozytywach.
Zdjęcie dyplomu Zdjęcie dyplomu Zdjęcie dyplomu Zdjęcie dyplomu Zdjęcie dyplomu