Na pracę praktyczną składa się zespół elementów tworzących spójną identyfikację wizualną. Charakter wizualny jest jednocześnie syntezą i odpowiedzią na kwestie związane z tożsamością, stereotypami i odgradzaniem się grup społecznych.
HUMAN’S to marka kosmetyków higienicznych dla każdego człowieka. Zaprojektowane elementy to: szampon, pasta do zębów, mydło do rąk, krem pod oczy i krem do rąk. Logotyp marki zbudowany jest w oparciu o elementy znaków przypisane kulturowo kobietom i mężczyznom. Elementy te zostały tak połączone, że nie sposób dostrzec w nich źródła ich pochodzenia – tworzą nową jakość i znak łączący nas wszystkich: jesteśmy ludźmi.
Produkty pakowane są w kartonowe opakowania. Każdemu został nadany inny kolor odnoszący się do różnych odcieni skóry. We wnętrzu opakowań został umieszczony wzór zbudowany z elementów wyciągniętych ze znaków płci wspomnianych wyżej. Pozbawione swojego pierwotnego znaczenia, włożone w nowy kontekst i zestawione ze sobą w określony sposób, elementy tworzą ilustracje, które odzwierciedlają funkcję lub charakterystykę danego produktu. Identyfikację dopełniają takie elementy jak płócienne torby ze wzorami z wnętrz pudełek, wizytówki, papierowe torby, naklejki na papier pakowy czy pudełka wysyłkowe dla internetowej sprzedaży.
Celem projektu jest podkreślenie i zwrócenie uwagi na to, co łączy, skupienie się na cechach wspólnych. Projekt ma budzić poczucie wspólnoty z grupą, którą są ludzie i redukować granice.