Wyświetl w zestawieniu
Autor/ka – Martyna Talaga
Data obrony – 2018-06-11
Uczelnia – Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Promotor/ka – dr Wojciech Janicki

MAI Perfume to miejsce, w którym stworzysz własne niepowtarzalne perfumy. Identyfikacja graficzna jest wizualną interpretacją świata zapachów, oparta jest na grze kolorów. Kluczową inspiracją dla sygnetu marki był motyw skrzydła i liścia, które symbolizują ulotność, ruch i naturalność. Nazwa MAI została zaczerpnięta od fonetycznego zapisu angielskiego słowa „my”, czyli „moje”.

Identyfikacja graficzna składa się między innymi z instrukcji, voucherów oraz kart zapachowych. Karty przedstawiają cztery podstawowe grupy zapachowe. W perfumerii znajdą się rozmaite olejki eteryczne, z który zostaną skomponowane perfumy. Każda butelka z olejkiem eterycznym posiada etykietę zbudowaną z innego koloru i liczby. Poszczególne kolory są wizualizacją znajdującej się wewnątrz nuty zapachowej. Tekturowe opakowanie posiada wycięcie w kształcie sygnetu, które wypełnia się kolorem po włożeniu karty z recepturą. 

jest projektantką graficzną z Poznania. Studiowała projektowanie graficzne na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Sztuka i design od zawsze są jej pasją. Aktualnie pracuje jako grafik i projektant UX/UI i wciąż doskonali swoje umiejętności. W wolnym czasie tworzy abstrakcyjne plakaty i prowadzi własny fanpage.
Zdjęcie dyplomu Zdjęcie dyplomu Zdjęcie dyplomu Zdjęcie dyplomu Zdjęcie dyplomu